Söndag

Gud vilken skön söndag.. sov ut tills jag vaknade.
Var skönt att inte behöva vakna av väckarklockan!
Har bara legat och slöat i soffan...men nu har jag även hunnit fixat disken och nästa grej som står på schemat är matlagning. Blir potatisgratäng och lövbiff med sallad...Mmm...det vattnas redan i munnen på mig!

Sen ikväll blir det träning.
Blir bodyjam, tror det är lagomt att köra det eftersom jag fortfarande inte känner mig helt hundra..
Förkylningen har ju inte brutit ut än, så träligt om det ska vara såhär att man ska gå och vara täpt i näsan eller ha lite ont i halsen bara.

Nej nu ska jag fixa käket, Jerry har redan börjat :)
Ha en underbar söndag..kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0