Suck

Fy tusan vad snorig jag har blivit, har kommit mer och mer nu under kvällen.
Har nösigt som en tok hela dagen idag så jag har väl anat att nått är på gång. Hoppas att det hinner gå över till nästa helg, men det är nog ingen fara om jag blir förkyld nu. Lär ju inte vara förkyld i en vecka förhoppningsvis!

Nu blir det i alla fall att krypa ner under det varma täcket. Ska juh jobba imorn, tog en extra lördag eftersom jag blev ledig min lördag som är nästa helg. Behövs alltid pengar så lika bra att passa på att ta de timmar som erbjuds!
Ska läsa lite bok också, Smulan har redan intagit sin plats i sängen...Haha, jämnt när Jerry jobbar natt så ligger hon hos mig i sängen, min underbara lilla Smulan.

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va du e duktig!

Nästa vecka ska jag verligen ta tag i mig sj!

Hoppas vi ses.

Ha d fint

Kram

2009-02-21 @ 15:51:59
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0