Tack

Ville bara tacka min underbara svägerska Emma (www.emmafridaelisabeth.blogg.se) för hennes fina inlägg. Ni kan själva läsa det!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag älskar dig också...
Du är en underbar person som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
Jag hoppas att du vet att du alltid är välkommen hemma hos oss även fast Jerry inte är hemma och jag finns även här om du behöver prata ur dig eller om du bara vill komma hemifrån för en stund...
Våran lägenhet är alltid öppen.
Tack för att jag får finnas i eran familj.
Finns ingen som har bättre svägerska än jag...Tack Emma!



Kommentarer
Postat av: e

puss på dig

2009-02-12 @ 17:54:45
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0