Torsdag

Imorn är jag som sagt ledig.
Ska fixa lite innan det är dags att åka till Stockholm. Först måste jag fixa billyset för höger fram har gått sönder :( Får åka till pappa och se om han kan hjälpa mig med det, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Sen ska vi handla litegrann och så ska vi fika imorn :)
Blir Jerry, jag, Frida & Tommy och det ska bli jätte kul.
Skvallra lite men framförallt att bara ses...Är ju inte så ofta som det blir.
Sen har jag nog inte planerat nått mer direkt, ska juh packa också men är ju inte så mycket vi ska ha med oss.
Ska även bädda rent i sängen också eftersom Emma kommer att bo här medans vi är borta :)

Nej nu skriker magen efter mat...
Dags att käka ugnsstekt falukorv och hemmagjort mos...Mums!
Nu blev ni lite sugn va?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0