Torsdag

Jahapp, nu ska man straxt iväg och jobba.
Jobbar 14-18 idag sen ska jag nog åka hem till mamma och pappa en sväng och skriva ut lite saker, har ju en skrivare själv men inget office paket :(
Vi har sagt att vi ska köpa det efter Stockholm om ekonomin tillåter.
Sen inatt så ska jag boka hotellet.
Har ju inte kunnat boka innan eftersom att man ska betala det på en gång, men inatt efter tolv så kommer det att finnas pengar på kontot :)

Annars idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Jerry har tagit ett extra pass ikväll så han kommer inte att vara hemma, men lika bra att han tog det eftersom han fick vara ledig på lördag när vi ska på 18-års kalas hos hans kusin Frida.

Nej nu är det bäst att jag sätter fart på Jerry med matlagningen för annars kommer jag inte hinna äta nån mat innan jag börjar...tjopp tjopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0