Träna x2

Jajamensan...Idag blev det av.
Har varit iväg och kört dubbelpass på Träningslagret och det gick skit bra.
Körde Body pump & Body jam så jag kommer nog att ha träningsvärk imorn eftersom det är skit längesen som jag körde pumpen...men det gick i alla fall bra!
Ska försöka att köra det i alla fall en gång i veckan för det bygger ju lite muskler också :)
Kan juh behövas det också nu när jag ska gå ner i vikt och förändra min kropp.

Imorn är det dags att köra dubbelpass igen.
Ska med Jerry och gymma lite på dagen och en på kvällen ska jag iväg och köra spinning.
Dags för Roads & Hills nu igen så det är bäst att börja ladda redan nu :)
Men får ta i som tusan imorn för sen har jag två träningsfria dagar framför mig, det blir gött det!
Ska ju inte träna förrens på söndag och då är det ju Body jam och det är ju mest kul..Hihi!

Vad har ni gjort idag??
Undrar om ni lever ni som läser min blogg eftersom det aldrig är någon som svarar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0