Usch...nu blir det lite läskigt!

Kom precis på att klockan är efter tolv så nu är det fredag den 13:e...scary...
Var jag tvungen att komma på det nu!! *Suck*
Jag som ska sova ensam inatt, alla ni som känner mig vet juh hur lättskrämd jag är.
Får hoppas att kissarna gör mig sällskap i sängen, får ringa och prata lite med älsklingen också så kanske han kan lugna ner mig :)

Ska krypa ner i sängen nu i alla fall..
Ska måla naglarna och försöka hitta reprisen på "Mastarnas mästare" på datorn.
Sen om jag fortfarande är pigg efter det så får det bli lite läsning :)

Godnatt & sov så gott allihopa!
Jag skriver mer imorn...har i alla fall kommit fram till att jag står över gymet imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0