Varför?

Varför fastnar man alltid framför datorn innan man ska lägga sig?
Det gör i alla fall jag, skjutsade nog hem lillebror för cirka 30 minuter sen och då hade jag gjort i ordning allt så det bara var att gå och lägga sig när jag kom hem..men inte då.
Nu sitter jag här framför datorn...vet inte varför för jag är ju trött!
Nej Marlén...nu SKA du stänga av datorn och gå och lägga dig så du kommer upp i hyffsad tid imorn, bara för att man är ledig behöver man inte sova bort dagen...

Godnatt allihopa!
Ni sover säkert redan, men ni läser väl det här imorn :)
Hoppas det i alla fall...har ju fått lite fler läsare varje dag...jätte kul! 
Vilka är ni?? Berätta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0