Äntligen

Idag har jag fått hämta mitt fina halsband som Jerry köpt åt mig...
Var tänkt till julklapp och present men det hann inte att komma till nått av det, men nu har det äntligen kommit i alla fall!
Tack så mycket Jerry...Det var jätte fint!

Hittade även ett par skor som jag köpte, har ju inga "normala" skor förutom mina joggingskor men nu hittade jag ett par på Wedins som det var halva rea-priset på så de kostade bara 139 kr..Som hittat!

Nej nu är det dags för lite mellan mål.
Får se vad jag ska hitta på ikväll, Jerry jobbar juh natt så det blir ju inget sällskap ikväll :(
Jag får väl se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Storebror!

Hej syster! halsbandet var jättefint :0) Har precis tagit mig en öl men vet inte än vad det blir ikväll, det märks. Älskar dig syrran :0) Många kramar!

2009-01-24 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0