Dag 3

Nu är jag inne på dag 3 med viktklubb. Började med en riktigt god frukost idag som bestod av fil med bär i (hallon och blåbär), en smörgås med leverpastej och gurka, en banan och en mugg te..
Man äter ju som sagt hur mycket som helst, nu håller jag på med lunchen..Blir kycklingfilé med persiljetäcke och sen till det blir det potatisklyftor (hemmagjorda). Nu så vattnas det i munnen för är riktigt hungrig.
Hoppas att det smakar lika gott som det ser ut...

Om 20 minuter så står maten på bordet..Mmm..Mums!
Har juh min lediga dag idag också så jag ska nog ta det lugnt, får se om jag kanske ska åka och kolla vad de tar för cykeln som jag har önskat mig. Vill juh ha den NU men pengarna har ju inte trillat in på kontot än :(
Får se om mamma och pappa vill följa med för annars får det bli någon annan dag för idag får Jerry ta bilen till jobbet, orkar inte upp och hämta honom kl.06 imorn bitti!
Annars så vet jag inte vad de blir, hoppas det är nått att se på teven. Annars får det nog bli nån film, men vet inte vad jag vill se heller...Om det är komedi, kärlek eller action..Vill i alla fall INTE se skräck för då kan jag ju inte somna..

Ha en bra dag allihopa!
Nu ska jag gå och pussa på älsklingen litegrann som ställer upp för mig i vått och torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0