Dags att korka upp...

Ja, nu är det snart dags att korka upp...
Håller på att sminka mig och klä mig nu, för ska straxt gå till Andreas & Jossan är juh ingen jätte panik för Andreas är kvar här och spelar lite fotboll med Jerry.
De har tippat också så de har lite koll på matcherna också, ser nog ganska bra ut än så länge i alla fall...låtter så på deras skrik i alla fall!
Håller tummarna för att de vinner lite nu, det är juh aldrig fel.

Nu tillbaka till mig...Vad ska man ha på sig???
Help me...Får väl prova lite olika outfits, men har ingen aning än vad jag ska prova först...blir väl nått partylinne och sen jeans tror jag och sen högklackade skor.

Nej bäst att fortsätta, har ju bara sminkat mig än så länge så har jag har ju håret kvar också, men det blir nog bara att platta det tror jag och sen fluffa till det litegrann!

Vad ska ni göra idag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0