Fixat

Ja nu har jag varit duktig såhär på kvällen. Jag har hunnit fixa i ordning ett matschema för nästa vecka, ska bara kolla igenom det med Jerry så vi vet när vi ska äta vad för just nu har jag lite maträtter att välja imellan...Oops!
Men är juh bra det i å för sig för då har jag ju det tills nästa vecka...Haha! Jävel va gött!
Har även skrivit en handlarlista så det får bli att handla efter träningen imorn...kommer nog att bli lite körigt men det går allt!
Det enda jag har kvar att göra nu det är att plocka in tvätten, skulle ha gjort det igår men klockan hann bli så mycket så det fick bli sängen istället.
Var juh iväg och dansade förut också och det gick bra, gjorde väl en del fel men men..man måste juh göra det för att lära sig också..Ingen är ju perfekt..Tack å lov!

Nej nu måste jag kila vidare...
Måste ju säga att det är dålig respons på mina inlägg när jag ställer frågor, men folk kanske är blyga..och det gör inget men vill juh veta vilka som är inne och läser och vad de tycker så att jag kan förändra det som ni tycker är mindre bra för kan inte tänka mig att ni inte har något att klaga på...eller?? fniss

Natti natti och sov så gott..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0