Fredag

Ja nu har man jobbat, slutade kl.18 och sen bar det av hem till Micke och Angelica.
Har kollat på film och ätit, vi gjorde kebab i pitabröd, men de bjöd oss på maten...Tack så mycket!
Vi får bjuda igen nästa gång :)
Ska ju upp och jobba imorn igen men det känns helt OK, var ju ganska mycket folk inne idag och jag hade saker att göra hela tiden...kommer en kund som ska hämta sin vagn imorn, hoppas att hon tycker om den!
Annars imorn så blir det juh fest...tänkte synda lite imorn och dricka lite...men som jag sa till mamma så måste man juh leva också...
Tycker jag är färtjänt av det eftersom jag tränat hårt denna veckan...blir tyvärr ingen dans på söndag för kalaset är kl.18, men jag kanske kan gå på nått annat pass!

Nej nu ska jag gå och vara lite social...
Ha en bra fredag kväll...för det ska jag fortsätta att ha :)

Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

jaså du, var ska du festa? ;D

2009-01-31 @ 10:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0