Fredag kväll

Japp nu så är snart fredag kvällen slut..Har tillbringat den med mamma!
Först var vi till coop vid 18-tiden, letade efter en köksvåg så jag kan väga mat och grönsaker med mera nu när jag är med i viktklubb, blen en fin gammaldags våg :)
Köpte även en försenad födelsedagspresent till mamma också, det blev en parfym och ett nagellack. Det blev jätte bra det! När vi kom hem från Coop så slängde vi ihop lite mat.
Blev Snabb kebeb...d.v.s kebab i pita bröd med hemmagjord kebebsås och sen sallad, det var hur gott som helst!!!
Äntligen har jag lärt mig att göra kebebsås och det bästa av allt är att den ändå är "nyttig" eller ja, kanske ska säga nyttigare än den men köper på pizzerian.
Nu väntar jag på att Jerry ska komma hem och hämta sina mackor som jag gjort i ordning till honom, sen ska jag väl hoppa in i duschen också innan det är dags för sängen, emn det är ju ingen panik eftersom jag ändå är ledig imorn!
Tack mamma för en underbar kväll..Nu lever vi i 100 år till så som vi har skrattat!!



Vad har ni gjort ikväll då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0