Fredag kväll

Gud vad skönt att det är fredag, inte för att det har varit en jobbig vecka mne är alltid mysigt och skönt med fredagar!
Har bjudit hit Micke och Angelica på mat idag så jag har precis gjort klart allting, men maten står fortfarande på spisen eftersom de är iväg och hyr film.
Blev i alla fall potatisgratäng, fläskfilé, bernisås, sallad och broccoli så nu vill jag att de ska komma hem för jag är så himla hungrig och allt ser så gott ut...Hoppas man får säga så när man lagat maten själv :)

Måste juh passa på att tacka min underbara pojkvän som har städat här hemma idag och bytt sängkläder och dammat medans jag har varit på jobbet. Jag blir rikigt bortskämd juh :)
Inte mer än rätt att jag gjorde maten idag...

Nej dags att fxa det sista innan de kommer hem!
Vad ska ni göra ikväll?
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0