Fredag

Jahapp, nu är fredagen över. Trodde juh att jag skulle lyckas skrämma bort huvudvärken, men icke sa nicke...Den smög sig allt på lagom till det var dags att börja jobba men sån tur var hade jag ändå med mig en tablett så tog den.
Vid 19-tiden så gick Leklådan.gänget till Harrys och käkade mat...Vi bjöd ut chefen eftersom han fyller år på måndag så det var himla mysigt.
Var så himla trött bara så jag orkade inte till längre än 22-tiden, men jag brukar juh vara med på det mesta så hoppas att de fårstod att jag inte orkade mer. Är juh min lördag att jobba imorn också, men jag får hoppas att timmarna går fort!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan innan det är dags att krypa till kojs.
Vad har ni gjort denna fredag kväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0