Helgen

Ja den här helgen så känns det som det är fullspäckat på schemat. På fredag ska vi ttill Harry´s med jobbet och fira att Kim fyller 35 år på måndag...Det känns kul emn helst hade jag luppit att gå ut och äta eftersom det skulle vara skönt att köra en vecka bara rätt upp och ner, tror i alla fall att jag hittat nått jag kan äta som jag tror att det inte är så mycket kalorier i...

På lördag jobbar jag först kl.10-15 och sen ska Jerry och jag hem till Bullen och Jossan och käka och spela lite spel. Det kommer nog att bli himla mysigt i alla fall, det ser jag fram emot.

På söndag sen är det ju träning men det är ju inte förrens kvällen, kommer nog bli en slöarsöndag fram till träningen..Helt rätt tycker jag :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, skrev ju det för 2 inlägg sen men nu ska jag verkligen hoppa in i duschen.
Ha en underbar kväll..Hur ser eran helg ut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0