Hemligheten..

Har juh sagt förut att mamma och jag ska göra en grej, tänkte i alla fall skriva vad nu för jag kommer verkligen att behöva min blogg för att få skriva av mig känner jag.
Hur som helst...mamma och jag har gått med i aftonbladets Viktklubb...vi började i tisdag så nu har jag ätit det de rekomendera mig och jag tycker att det känns så himla bra..ska gå ner X antal kilo så det kommer nog ta 5-6 månader därför kommer det vara extra skönt att kunna skriva av sig.

Nu ikväll skulle jag göra någon maträtt och det var ingen höjdare så letade upp ett nytt recpt från sidan som det är ungefär lika mycket kalorier i..Blir kyckling imorn och det ska bli så himla gott!
Jag kommer nog att berätta mer efterhand speciellt om de gett resultat på måndag för det är då man väger sig, en gång i veckan och sen tar man midjemått en gång i månaden...
Nu får ni allt hålla tummarna för mig, tur att jag har Jerry som peppar mig så pass bra som han gör...Jag skulle nog aldrig klara det utan honom...Tack älskling!
Vi kommer att vara snyggat på beachen 2009...de är det jag försöker att ha som mål eller ja någon morot i alla fall...Vill juh gå ner så jag väger som jag gjorde på studenten!
Hoppas det kommer att funka men det tror jag nog att det gör.
Nej nu ska jag slöa vidare...
Nu vet ni i alla fall min lilla hemlighet :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till!

Jag lovar att hålla både en och två tummar för dej...

2009-01-15 @ 09:04:23
URL: http://anettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0