Jösses

Vaknade nyss...Haha!
Gick och la mig och sov med älsklingen förut eftersom han skulle jobba natt så behövde han sova lite till så jag sa att jag kunde sova med honom.
Vet att han sa hej då vid 17.45 och då tänkte jag att jag ligger kvar en stund till...och NU har jag vaknat!
Haha...Får väl se när jag kan somna ikväll/inatt men kände att jag behövda sova, har varit så himla trött.
Nej nu ska jag gå och sätta mig i soffan och se om det är nått att titta på.
Blir nog Let´s dance, se hur duktiga dom är i år :)

Ha en jätte bra fredag kväll :)

Kommentarer
Postat av: Ann

2009-01-09 @ 19:42:31
Postat av: Ann

Klart du är trött , det var ju kalas igår ...tack för det .

2009-01-09 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0