Lördag kväll

Jag har precis kollat klart på Körslaget, tyckte det var synd att Magnus åkte ut men alla 3 körerna var ju jätte bra.
Hoppas att Erik tar hem alltihop bara...Måste nästan kolla nästa lördag på finalen :)
Annars ikväll så har jag lagat jätte god mat, kommer inte ihåg vad det hette men det smakade verkligen skit gott!
Ska juh äta det imorn också för gjorde lite extra så jag slipper laga mat imorn också...
Hoppas att Jerry tycker om det men det tror jag nog, var i alla fall köttfärs och sen mos som man gjorde i ugnen.

Nu ska jag fortsätta kolla på teven, var nån fil på Canal + med Jula Roberts så den blir det nog.
Julia Roberts är juh min favorit skådespelerska...
Vad ska ni göra mer ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0