Lördags mys

Igår så jobbade jag först klockan 10-15 sen styrde Jerry och jag upp en familjekväll hemma hos Ann och Bosse.
Var mamma, pappa, Micke, Angelica, Ann, Bosse, Jerry och jag...Köpte med familjepizza och sen så bara mös vi. Kollade på hockeyn och körslaget...
Micke, Bosse och Jerry bastade en stund också..eller ja Bosse och Micke de bastade i 4 timmar...Haha!
Fattar inte att de orkade det, men de satt ju inte i bastun hela tiden utan i relaxen också...:)

Vi åkte hem därifrån vid 1-tiden, mamma och pappa tyckte att dom hade fått det jätte fint...
Pappa har ju inte varit där på 2 år för han hade inte ens sett badrummet än, så det var på tiden att det blev igår tycker jag.
Hade i alla fall en jätte mysig kväll...Tack så mycket allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0