Mitt matschema

Japp, har suttit och pusslat ihop ett matschema för lördagen nu också. Ser faktiskt riktigt bra ut.

Frukost:
Drottningfrukost (fil med bär i+sirap) +  en smörgås och banan.

Lunch:
Clubsandwich med kalkon...Mmm..den ska jag ta med till jobbet och käka så därför jag var tvugen att ha något smidigt eftersom vi inte har någon lunch på lördagarna utan vi slänger i oss nått lite snabbt, typ en macka.

Mellanmål:
1 banan och ½ apelsin

Middag:
Tacos...Ska till Jossan & Bullen och käka. Det kommer att bli så himla gott, blir juh ingen dricka till utan vatten eller lättdryck så tror nog inte jag kommer att överskrida min gräns av kalorier.

Nej nu ska jag sluta tjata om min mat, men jag måste juh få skriva av mig.
Sa juh att jag skulle behöva det så hoppas att ni är förstående med det...Lovar att allt inte kommer att handla om vikt och mat i min blogg utan ska juh fortsätta med mitt "vanliga" bloggande också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0