Nu får det vara nog...

Idag har mamma och jag plocka undan allt julpynt, orkade inte ha det framme längre.
Brukar plocka bort allt innan min födelsedag så det var juh dags att det blev nu...Har bytt gardiner i alla rum förutom köket, tyckte det var så fint och ljust där så det får vara kvar ett tag!
Bjuder på lite bilder på lägenheten hur den ser ut nu :)
Får tacka mamma så mycket för hjälpen, hon fick stryka medans jag sydda upp gardiner..Köpte nämligen ett par svarta och ett par vita idag på Jysk som var lite för långa...Sen hjälptes vi åt att hänga upp och arrangera dom som vi tyckte det såg bäst ut :)



   
 
Vad tycker ni?
Jag är i alla fall super nöjd...TACK mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0