Party...

Japp igår var det partydags men själv körde jag alkoholfria drinkar :)
Har bestämt att den 31:a så smäller det för då ska jag också supa till...men ville inte göra det första veckan med den nya dieten, vill juh gå ner så mycket som möjligt!
Hade i alla fall jätte kul hos Andreas och Jossan igår..de bjöd på tacos och sen spelade vi Alias...Fan vilket kul spel, det måste vi allt skaffa hit också, blir att köpa det på måndag tror jag :)
Sen blev det även lite Buzz, men det gick mindre bra, jag kom nog sist båda gångerna...Haha!
Bjuder på lite bilder från kvällen i alla fall!

   
   

Sådär...Tack för en jätte rolig kväll i alla fall!
Nästa gång får jag vara med och smaka på en massa goda drinkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0