Så..

Nu har jag plockat i diskmaskinen och diskat i ordning en del efter kalaset, är så skönt att gå upp och det inte är en massa disk som hoppar på en.
Annars ikväll så har jag kollat på TV och mösit med katterna, dom är juh så himla underbara...
Nu så blir det att måla naglarna tänkte jcg och sen blir det nog sängen och läsa lite bok, men först så ska jag fixa mat/vatten till katterna och tömma deras låda + att Skalis ska få lite mat och nytt fräscht vatten.
Han har ju varit ute och rört lite på sig idag i alla fall, skönt det för han har varit så himla trött nu ettbra tag och knappt varit ute ur sitt bo...



Nej nu måste jag fortsätta..Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0