Sådär ja..

Nu har jag hunnit plocka undan disken från kalaset igår och även flyttat tillbaka köksbordet. Vi får ju flytta in det i vardagsrummet när det är kalasdax för att vi ska få plats men det är så himla kul när det blir mycket folk!
Vill även idag passa på att tacka för de fina presenterna..Haha..Berättade ju igår att jag fick en bok som jag hade önskat mig också men när jag snabbt ögnade igenom den så upptäckte jag att jag redan läst den...Oops!
Snacka om att ha koll på vad man läst för böcker, jaja, ska in till Ann imorn på Bokia och ta en annan bok och sen ska jag även passa på att köpa nått för presentkortet...Blir nog pysselsaker ;)

Vad ska jag hitta på nu då?
Jag har ju hunnit att piggna till lite nu efter 3 timmars "vila" så nu vet jag inte riktigt vad det blir...
Ska i alla fall hoppa in i duschen och sen finns det stor risk för att det blir "Sex and the city"-filmen..Men nu är det jätte längesen som jag såg den så då är det juh OK...Eller vad tycker ni?
Jag måste juh kolla på den då och då ifall jag har missat någon liten detalj, inte för att jag tror det men men..man vet aldrig...
Vad ska ni göra mer ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0