Shopping runda

Japp..Idag har mamma och jag varit nere på stan.
Skulle juh ner och byta boken och sen köpa lite pyssel för presentkortet men det blev visst lite mer än så.
Frida ringde när jag var på stan också så köpte med strumpbyxor och cider åt henne, kunde jag juh lika gärna göra när jag ändå var nere och jag skulle juh ändå in på systemet själv ockå.
Köpte i alla fall Martina Haags bok "I en annan del av Bromma", sen blev det en massa fina enfärgade papper, ett spiralblock som jag ska ha till ett viktigt ändamål som jag kanske berättar mer om någon annan gång, ett par skor på Wedins för 74,50 kr (Halva rea-priset), sen blev det en cider på systemet. Har juh även efterlyst nagelstickers och det lyckades jag hitta idag inne på Kicks så nu blir det att måla och fixa naglarna för kvällen.
Innan vi åkte hem så varvade vi ner med en fika på Kulan...Tack så mycket mamma!

Nu så är det dags att laga mat, blir chili con varne med ris idag..Mums!
Vad har ni hunnit med idag då och vad blir det ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0