Slöar söndag

Ja det har det verkligen varit idag...
Kommer inte att säga när jag gick upp, men kan juh avslöja att jag gick på kl.10.30 och åt frukost, men sen gick jag och la mig igen..Hihi!

Annars idag så har Jerry och jag bara mösit i soffan framför teven, men vi har juh gjort nått viktigt också!
Betalade räkningarna idag så det var skönt, de kommer att dras imorn..
Väntar bara på att min mobilräkning ska komma också, den kommer alltid så himla sent!

Vill passa på att tacka älsklingen för en underbar dag...
Skönt att du har kort-vecka nästa vecka för då kommer det att bli mer mys i soffan, men det kommer vi att vara förtjänta av om vi kör på hårt i gymet...





Jag älskar dig Jerry & jag kommer alltid att älska dig...
Du & jag för alltid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0