Styrketräning

Har nyss komit hem från mitt första styrketräningspass och jag känner mig helt mör i armarna.
Körde bröst, triceps och axlar...Kommer att få sota för det imorn men det får det allt vara värt...
Är ju jobbigt nu i början fram tills att man kommer igång ordentligt, men är tur att Jerry var med och peppade mig. Det är han som får fixa i ordning mina pass och vad jag ska köra olika dagar.
Är bäst så för han har ju lite mer koll än vad jag har!

Imorn är det dags för pass nummer 2, får väl se om jag kommer ur sängen bara...
Jerry får ta hand om mig i helgen tänkte jag om jag kämpar på som idag, har ju fullt upp med träning denna veckan me det känns bra...ska man vara fin får man lida pin...



Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

Ja vill också börja träna igen =( jävla skit att gymkort e så äckligt dyra -.-

2009-01-27 @ 01:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0