Tack så jätte mycket!

Det blev en jätte bra födelsedag..Har fått en massa fina saker!
Pyssel + Bok (Lyckans hjul) - Ann & Bosse
Blomma - Ulla & Jan
Pengabidrag till ny cykel - mamma, pappa, lillebror, Micke & Angelica
Plattång - Emma & Jerry
Panelgardiner - Jerry..Väntar på ett halsband också med mitt namn som inte hunnit bli klart än :(
Halsband - Inger (jobbarkompis).

Är verkligen jätte nöjd...Nu vill jag skicka efter bilderna från Rhodos så jag kan pyssla i ordning det i ett album, jag älskar att pyssla album. Men vi får nog invänta mer pengar först innan vi beställer bilderna...

Tack så jätte mycket allihopa!
Bjuder på lite bilder från kalaset oxå :)



   
  
   
  
  


Vill även passa på att tacka Emma för att hon hjälpte till med förbereldserna för kalaset..Tack så jätte mycket! Du & Jerry hade gjort jätte fint, var ju inte mycket jag behövde fixa när jag kom hem från jobbet! Är verkligen jätte tacksam :)

Kommentarer
Postat av: e

kul att du blev nöjd med dagen trots en lite uttråkad marre när vi besökte dig på jobbet^^ ingen fara vetu, hjälper gärna till när det inte är hos mig det ska städas :P alltid roligare att förbereda än att städa undan dessutom :P haha

2009-01-10 @ 02:43:09
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Lillebrorsan

Aa, de vart ett trevligt kalas :D synd att ja fortfarande va trött efter sunne bara men de va kul ändå :)

2009-01-10 @ 07:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0