Träna..träna och åter träna

Japp..Idag är det dags för Body jam, känner mig taggad som tusan så det kommer säkert att gå jätte bra.
Ska köra 110% eftersom det är dags för vägning imorn bitti...Hoppas att det går åt rätt håll bara.
Nästa vecka ska jag börja styrketräna med Jerry...Kommer att bli hårda tag, men det gäller juh att börja nu så man hinner bli fit till sommarn.

Min träningsvecka:
Måndag: Styrketräning (triceps, mage och axlar).
Tisdag: Styrketräning (biceps, mage och rygg).
Onsdag: Bodypump & Bodyjam
Torsdag: Spinning
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: Bodyjam

Herregud...Det kommer att bli en tuff vecka, men det ska nog gå bra.
Den enda dagen som jag kommer att träna själv är väl torsdag så jag har ju ändå nån att bli lite peppad av.
Blir juh Jerry & Angeline som kommer att göra mig sällskap, blir juh mycket roligare då...

Nej nu måste jag börja byta om...
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0