Träning

Japp nu har det varit fullt upp med träningen..Igår så var jag & Jerry iväg och körde spinning och idag har jag varit iväg och kört BodyJam. Det var nytt program idag och det var himla kul, man hängde ändå med riktigt bra tyckte eftersom det var första gången...Nästa gång (söndag) kommer det nog bli roligare och jobbigare eftersom man kan ta ut svängarna lite mer då!
Det enda negativa är att jag gjorde nån sträckning i ryggen, lite klantigt gjort men tog väl ut någon rörelse lite för mycket...Tur att jag får vila upp mig till söndagen i alla fall.
Nu blir det i alla fall att hoppa in i duschen och sen blir det teven, ska bli så himla skönt att vara ledig imorn...
Ska nog inte göra nånting, ska juh hämta Jerry imron bitti kl.06 men sen blir det nog lugnt...

Ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0