Träningsvärk

Fy faaaan...Har sån jävla träningsvärk..Haha!
Snacka om att vara vältränad...Jaja, men nu blir det ju bara bättre, eller ja i alla fall efter denna veckan.
Har juh varit iväg till gymet idag också så idag blev det mage & rygg, tyckte dom övningarna var roligare :)
Vill juh inte ens tänka på hur jag kommer att känna mig imorn, lyckat att jag har bokat in Bodypump också...jag är så smart som tar såna pass nu när jag precis har börjat styrketräna, men jag har ju inte kört pump på säkert ½ år *oops*

Nej nu ska jag stretcha lite mer här så jag kommer ur sängen imorn.
Jerry håller på att göra spagetti och köttfärssås så det ska bli himla gott, hittade ju ett recept på Viktklubb.se men jag tror det är onyttigare än köttfärsen som Jerry gör så vi kör på hans istället.
Finns juh ingen som gör så god kötfärssås som min älskling! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0