Trettondagsafton

Japp nu är det 13-dagsafton...Imorn så ska jag städa ut julen!
Gör det imorn när jag änd slutar kl.15 så fortsätter jag under kvällen eftersom Jerry ändå jobbar natt!
Ska bli så skönt att få ta fram andra gardiner och sen andra ljusstakar, vill ha bort det röda nuh :)
Vet att jag tjatade innan jul att jag var så sugen på att plocka fram allt, men lika fort som julen är slut så känns det som om det räcker med allt...Nu vill mnan bara att tiden ska gå fort så det blir varmt ute med sommar och sol...
I alla fall jag, men det är juh för att jag inte är och kommer aldrig att bli någon vintermänniska :)

Vad föredrar ni? (Vinter, vår, sommar eller höst).

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vi städa ut julen den 27:e haha...tröttnar oxå direkt när julafton passerat!

Jag är vintermänniska...älskar vädret som är ute nu... önskar bara det var lite mer snö... sådär så att det är stora snövallar brevid vägarna. Myysigt! :)

2009-01-05 @ 15:44:02
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0