Va e de för en dag?

..E de e en vanlig dag?
Nej de e ingen vanlig dag för det är miin födelsedag..hurra hurra HURRA!



Så här såg det ut när Jerry väckte mig i morse...Han hade dukat upp en alldeles underbar frukost, tycker det var mysigare än frukost på sängen för är ju roligare att äta om man får sällskap :)
Jag kommer att ladda upp mer bilder sen men har ju inte hunnit göra mig i ordning än och gästerna kommer juh inte förrens kl.19 ikväll...*Hihi*
Ska fixa i ordning tårtan det sista nu oxå..Alltid lika svårt att veta hur man ska utsmycka den...
Blir i alla fall choklad på den och sen ska jag spritsa grädde.
Hoppas det blir bra i alla fall, men det spelar ju egentligen inge roll eftersom den ändå ska ätas upp men är roligare stt ställa fram en fin tårta om man är nöjd med juh!

Om ca.2 timmar ska jag jobba också och det känns väl sådär...
Är ju inte direkt sugen, men brukar juh vara så innan man kommer iväg sen när man väl står det så brukar det ju gå bra.
Får hoppas att personeln är frisk nu i alla fall för har ju lite saker som jag behöver hjälp med som jag inte kan svara på riktigt själv!
Nej dags att fixa tårtan och så behöver jag fixa i ordning mig själv också för nu vet jag inte hur jag ser ut..Haha!

Ha de bra så länge i snö vädret...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis i massor på den stora dagen!

2009-01-08 @ 13:25:56
URL: http://anettej.blogg.se/
Postat av: Lillebrorsan

Grattis Syrran ;D

2009-01-08 @ 16:51:37
Postat av: Kamilla

Gratulerar!

2009-01-08 @ 19:42:38
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0