Vilken hemsk mardröm

Usch..Vill inte säg vad jag drömde, men gör det ändå.
Jag röt ifrån lite till mamma igår kväll när jag skulle laga mat efter spinningen och tror det var därför som jag drömde så himla otäckt...
Drömde i alla fall att mamma gick bort vet inte hur eller varför hon gjorde det men fy fan det var verkligen en hemsk dröm..Var så himla skönt att vakna upp från den och inse att det bara varit en mardröm...Skulle juh inte klara mig utan mamma även fast jag röt ifrån åt henne igår, men jag var bara så himla hungrig just då och trött/irriterad på det jobbiga receptet som jag skulle göra.
Förlåt mamma, var i alla fall inte meningen om du tog illa vid dig...Längtar till Maj när vi ska åka och shoppa!
Älskar dig mamma, faan va snygga vi ska vara till sommarn ;)

Nej dags att dra vidare...

Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

Marre, du har jämt så skumma drömmar =S för tjyvens ^^

2009-01-15 @ 14:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0