5 & ½ timme

Ja det är ungefär så länge jag kommer att få sova inatt :)
Men jag får skylla mig själv som inte går och lägger mig tidigare när jag vet att jag ska upp kl.05.30 imorn. Ska åka till Kolmården imorn med Jerry, Emma, Ann och Bosse. Skulle ju ha åkt förra året men då blev det aldrig av.
Dom kommer och hämtar Jerry och mig kl.7 så Jerry han hinner inte ens gå och lägga sig, men han får försöka att sova några timmar i bilen och jag gör nog honom sällskap med det.

Har nyss kommit hem från mamma, pappa och lillebror. Har fått mat där och sen blev jag kvar ett tag till :)
Kollade på gamla kort nu innan jag åkte hem och gud hur man har sett ut, men det är ju skit kul att kolla på nu! Måste verkligen bli duktig på att fixa i ordning album med "vanliga" kort också.Har ju ett album som vi ska göra klart men sen är det nog dags att börja med ett nytt! Har ju hänt en del, men man lägger ju bara in bilderna på datorn och sen blir det inte att man framkallar dom..tyvärr!

Nej nu måste jag fixa i ordning katterna och sen är det nog dags för mig att tänka på refrängen...
Lovar att visa bilder från morgon dagen, har satt batterierna på laddning nu så att vi ska kunna ta kort imorn. Ska ju på dalfinariet och sen ska vi åka safari och så ska vi ju självklart kolla runt inne på kolmården också.
Är ju några år sen som man var där...

Natti natti och sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0