Äntligen...

...idag har jag äntligen gått på semester...
Ska bli så himla skönt att vara hemma och slippa tänka på jobbet. Bara stänga av allt som har med jobb att göra, förutom när jag ska ner och prata med Kim och facket förståss men det hoppas jag går fort så man kan släppa det sen!

Semestern har i alla fall börjat bra. Har varit med Jerry, Ann, Bosse och Ullis till Sjötorp, (Göta kanal), och kollat när Jan-Åke, Maria och Martin slussade :) Vi stannade lite innan Sjötorp också och fikade och badade. Jag var den enda som hoppade i...var ju inte jätte varmt i vattnet men det var ändå skönt. Synd att botten var så himla stenig...nåja, jag svalkade i alla fall av mig. Jerry han åkte med Ullis på hennes motorcykel så han var himla nöjd :) Jag åkte med Ann och Bosse och det gick fin fint! Innan vi åkte hem från Sjötorp så käkade vi på en servering allihopa. Det fick bli pizza för mig och det smakade skit bra, hade ju bara slängt i mig en korv med bröd innan vi åkte iväg. Jag skäms för min fina frilla, men de blåste ju som tusan...aha, skit samma! Avslutar med lite bilder från dagen :)

  

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0