Bara 3 arbetsdagar kvar..

..sen går jag äntligen på semester!
Har 3 veckor då så det ska bli himla skönt. Hoppas att vädret blir bättre bara så man kan åka och sola och bada om dagarna. Jag vill ju få lite färg den här sommarn också. Förra året var vi ju till Rhodos så då var man bru och fin!

Veckan som återstår...

Onsdag: jobba 10-18
                ut & gå?

Torsdag: ledig....tvätta 12-17
                 pyssla ett litet kort till Melker :)

Fredag: jobba 10-18
               hem till Micke, Angelica och Melker :)

Lördag: jobba 10-14....sen är det semester!!

Nej nu är det snart läggdags. Väntar på att Jerry ska spela klart bara :)
Verkar som det kan ta sin lilla tid. Jag får gå och göra mig i ordning så länge...
Godnatt & sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0