Ett gott skratt..



..ja det fick mamma och jag när vi tittade på "Mamma Mia".
Alltså gud vilken bra film..är en riktig må-bra film så den ska man verkligen kolla på om man behöver ett gott skratt..
blir nog mer än ett skratt föresten!
Jag skulle kunna slå på den och kolla en gång till nu innan jag lägger mig, men nån måtta får det allt vara :)
Jags ka väl inte vara vaken för länge..har tagit en huvudvärkstablett nu också för har lite käning och det är det värsta jag vet att lägga sig med huvudvärk och sen om den sitter kvar när man vaknar!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan en liten stund till i alla fall...
Tack mamma & pappa för sällskapet, skönt att inte behöva vara själv!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0