Faster Marlén

Ja nu har jag blivit faster till en liten Melker :)
Ska till BB ikväll och kolla på den lilla godingen, har fått ett MMS på honom, men det syndes ju inte så bra för det var från sidan...men han ser i alla fall jätte fin ut...Tio figrar och tio tår :)
Känns fortfarande jätte konstigt och jag kommer nog inte att fatta att Micke och Angelica har blivit föräldrar förrens jag ser dom ikväll..Nu är dom en liten familj helt plötsligt..eller plötsligt ska man väl inte säga, men känns ja jag vet inte hur jag ska beskriva det...UNDERBART är nog det rätta ordet :)

Nej nu ska jag till jobbet och fixa lite paket. Mamma kommr in sen så ska vi kolla vad vi ska ge, har ju redan lagt undan en del, emn ska nog kolla om vi hittar mer saker. Jag kommer ju att handlas ihjäl mig. Är ju inte så svårt heller när man jobbar i en sån affär som jag gör.

Grattis Micke och Angelica till erat lilla underverk.
Älskar er så mycet båda två!
Vi ses ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0