Förste dagen

Då har man klarat av dag ett av PIP och gud va trött jag är. Jerry och Emma är iväg nu och kollar på Bob Hund, men jag orkade inte med så jag har gått och lagt mig. Det funkar ju rikigt bra att ligga i sängen och blogga, vilken lyx! :)
Känns att man har varit vaken sen klockan sju imorse, men imorn så har vi kommit överens om att vi INTE ska ställa nån väckarklocka på ringning...Tackar!
Ska nog köra igång vid 14-tiden imorn så bäst att sova ut ordentligt :)
Jag har i alla fall kollat på Hassle och Hello saferide nu ikväll..det var helt OK spelningar. Hassle var bättre tycker jag men det är ju mer min typ av musik så det var väl inte så jätte konstigt!

Nej nu ska jag inte hålla emot mina ögonlock längre.
Kommer nog inte bli svårt att somna idag..tack och lov!
Godnatt & sov så gott allihopa...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0