Fredag

Då är det redan fredag...uj uj uj va fort det går!
Har nyss varit nere på stan och handlat lite. Fick köpa med ännu mer papper hem så jag har så jag kan pyssla hela helgen om jag vill, sen blev det även lite dubbelhäftande tejp..utan det kommer man inte långt!

Har även fyllt upp "barskåpet" med lite cider och sen fick det även bli en Bacardi Grand melon...mumma!
Så nu är jag reda för PIP nästa vecka...Bara att tuta & köra :)

Vad ska man hitta på mer idag då?
Vlir ju säkert lite mer pyssel idag men sen blir det nog ganska lugnt. Får se om Jerry och jag ska till spåret nått och röra lite på oss. Vi får se vad Jerry har tänkt han ska hinna med innan han börjar jobba kl.18.
Inatt så får jag besök också....Emma ska sova här inatt för jag ska skjutsa henne till Degerfors imorn bitti. Dags att åka till Jönköping och ha inspark! :)

Nej nu blir det tv-soffan en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0