Irriterande

Jag hade ju planerat att sitta och pyssla ikväll när jag var själv hemma. Tänkte ju köra ett litet kort med Melker, men så är färgen i skrivaren slut så då sket sig det! Får väl se om jag kan fixa nått imorn för jag behöver ju vara klar med det på fredag och känns som jag redan har fullt upp imorn. Ska tvätta kl.12-17 och sen ska jag ut och gå...sen ska jag ringa till facket också och ta reda på litegrann...
Vill inte att det ska vara fredag förmiddag i alla fall men jag vet ju hur det kommer att bli..suck!
Jaja, orkar inte gå in på detaljerna här..kanske berättar på fredag!

Nej nu ska jag gå och sura i soffan...får väl kolla på TV istället, men var ju så sugen på att pyssla..speciellt eftersom jag har köpt papper och sånt till kortet!
Ni får ha de så bra..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0