Jösses

Nu är det fredag igen. Håller på att tvätta just nu, men är snart klara. Ska straxt ner och hämta all tvätt :)
Har hunnit jobba idag också, har jobbat 10-14...alldeles lagom! Jobbar ju samma tid imorn också, blir skönt för sen har jag bara nästa vecka kvar och sen är det SEMESTER!

Ikväll så ska jag färga håret också. Jag vet inte om jag ska köra på mörkt eller om jag ska göra lite ljusa slingor...Hjälp någon!? Har ju några timmar till på mig att fundera, men får nog ringa mamma så får hon följa med till Coop och säga vad hon tycker. Har frågat Jerry också, men han sa att jag får göra som jag vill och att det nog blir snyggt vilket som.
Vilken underbar pojkvän man har...älskar dig!

Just nu så är Emma här och hälsar på...Alltid trevligt med besök :)
Jerry och hon sitter och spelar tv-spel så då tänkte jag att jag kan sätta mig här en stund. Känner att jag fortfarande inte har bättrat mig med bloggandet, hoppas att ni kan förlåta mig :)

Nej nu är det dags för tvättstugan!
Lovar att skriva mer ikväll...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0