Lördag

Nu har jag jobbat klart, eller jag har ju varit hemma ett tag också :) Gud va fort det gick att bara jobba till klockan 13. Hann ju knappt börja kändes det som :)
Men det var ju skönt det...nu ska vi åka och bada..Jerry, jag, Ann, Bosse och Emma. Skulle ju på kalas hos Erik ikväll men han hade blivit påkörd med mopeden så det blev inställt. Hopppas att det går bra för honom i alla fall och att det inte blev för allvarligt! Han är ju på sjukhuset nu så får se om de ringer senare och berättar hur det gått.

Jag ville i alla fall bara uppdatera litegrann.
Är dåligt med bilder i bloggen så jag ska försöka bättra mig, men har ingen ork med nått i värmen.
Skriver mer imorn tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0