Motions dags

Japp idag tog Jerry och jag oss i kragen och gick ut och motionerade.
Fick bli den vanliga rundan...Aggerudsspåret :)
Jerry sprang och jag gick..eller jag sprang ju litegrann jag också, men idag kändes benen lite tunga. Får se till att det blir mer regelbundet med motionen, men blir ju lätt att man hoppar över träningen nu under semestern.
Blir ju inte bättre av att Träningslagret bara har öppet kl.16-21, när Jerry och jag ska träna styrka så brukar det ju bli på förmiddagen och inte senare på eftermiddagen för då vill man ju hitta på annat! Måste även komma igång med spinningen igen också. Var riktigt längsen nu och vet inte när jag höll upp så här länge från spinningen. Får hoppas kroppen får en chock när man sätter igång med träningn igen så att det bara säger "svisch" och så har man gått ner några kilon..Haha..önsketänkande!

Nej nu kom Jerry ut ur duschen nyss så nu är det min tur att fräscha till sig.
Gud va jag är festsugen. Skönt att det är PIP nästa vecka så man får festa loss ett tag :)

Ska ni på PIP??

Ha en underbar lördag...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0