Nattmänniska

Jag skulle ju ha ett nattjobb egentligen för det är nu den här tiden som jag får fingrarna ur röva och gör lite saker :) Nu har jag hunnit med att välja ut bilder från Rhodos som vi ska beställa. Blev 197 bilder som jag valt ut, men Jerry ska kolla igenom också om det är några bilder han vill ta bort eller om han vill lägga till några. Ska i alla fall bli kul att pyssla i ordning ett album igen för nu var det längesen!
Blir perfekt att pyssla med under semestern, speciellt eftersom Jerry inte har nån så då kan jag ju fördriva tiden med det. Men det kommer nog att ta ett tag, måste ju bli nöjd också och ni som känner mig vet att jag är petig när det gäller saker som jag gör själv. Speciellt min egen handstil...tur att jag har min cuttlebug, (pysselmaskin).

Straxt ska jag plocka in kläderna ur tvättpåsen också. Är lite handdukar också som vi hängde på tork i badrummet också, måste skriva en motion om tårktumlaren för den är ju riktigt dålig! Nästan inget som blir tort i den...suck!
Sen när jag gjort det så lutar det nog åt sängen...ska läsa lite bok. Har ju snart läst ut boken jag håller på med, men jag har redan en annan vid sidan av som jag ska börja läsa i ordentligt :) Är lite svårt att läsa 2 böcker samtidigt och hålla isär dom.

Nej...dags att fortsätta.
Natti natti och sov så gott allihopa..kramis

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Åh, det borde man minst sagt göra ju, album. Har väl 2-3 utlandsresor som inte kommit in i album än. Varför får man bara inte tummen ur? ;)

2009-07-22 @ 11:22:35
URL: http://semestermilixen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0