Nervös..

Känner mig så himla nervös. Ska ju prata med chefen imorn om min arbetssituation, som ni vet så ska ju Leklådan och Barnvagnen flytta ner till det nya skolgärdet och slå ihop båda butikerna och då kommer det inte behövas lika mycket personal. Jag är ju redan förberedd på att få gå hem, men har en del saker som jag ska ta upp med honom först. Han kan ju inte riktigt göra så som han har tänkt. Jag måste verkligen säga vad jag tycker och tänker...Får ta mig i kragen imorn för det är ju mig det handlar om..Jag som är känslomänniska kommer säkert att börja gråta, men ni som känner mig vet att det gör jag inte för att jag är ledsen utan för att jag oftast blir väldigt arg eller känner mig orättvist behandlad. Det får jag ju förklara för Kim i så fall så han inte tror att det är för att jag är ledsen...

Känns så himla sjukt om jag ska få gå hem, speciellt när jag sköter mitt jobb och alltid är där och ställer upp om det är nånting! Jag har nog aldrig kommit för sent eller misskött mig på nått vis. Har snart jobbat på Leklådan/Barnvagnen i 5 år så det här känns verkligen...Jag trivs ju såååå bra och jag vill verkligen inte behöva gå hem.
Jag får uppdatera mer imorn för nu ska jag sätta mig framför teven och försöka att tänka på nått annat ett tag. Kommer säkert att bli svårt men får hoppas jag kan koppla bort tankarna en stund i alla fall.

Ha en underbar kväll..
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till!

2009-07-17 @ 09:55:57
URL: http://anettej.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hoppas verkligen du får vara kvar annars blir ja vansinnig!!! Lycka till iaf :) Älskar dig syrran :)

2009-07-17 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0