Onsdag

Nu är det redan onsdag, jag får dåligt samvete för att jag bloggar så dåligt, men jag har verkligen haft fullt upp. Det har varit nått hela tiden! Nåja, får bli bättre på uppdateringarna...ska i alla fall försöka!

Idag så har jag jobbat 10-14, trodde att jag skulle jobba heldag men det var visst imorn. Inga fel att få gå hem så tidigt :) Jobbar som sagt heldag torsdag och fredag och sen på lördag så stänger vi Barnvagnen kl.13 för det är inga kunder inne efter det, ska göra det under Juli månad i alla fall och på Leklådan kommer vi stänga kl.14..inga fel!

Annars idag så har jag varit iväg till gymmet med älsklingen..körde mage och rygg medans han körde axlar och biceps. Gick riktigt bra med tanke på att jag la upp passet själv :)
Men det känns att man inte tränat på ett tag, speciellt magen så nu måste jag försöka att komma igång med gymmet igen också trots värmen. Får väl åka och bada någonstans på en gång efter träningen :)
Efter träningen så cyklade jag hem till mamma och pappa..bjöd in mig själv för de skulle käka gös och då blev jag så himla sugen...är den godaste maten jag vet! Skulle lätt ha kunnat äta upp hela själv...
Tack i alla fall mamma och pappa för den jätte goda maten! Det gjorde ni bra..glöm inte att säga till nästa gång ni ska äta gös för då kommer jag mer än gärna.

Nu så ska jag nog bara lägga mig i soffan, lillebror kommer nog vilken minut som helst också så får dela med mig av soffan :) Han ska säkert spela Skate, men då kan jag passa på att skissa på en layout åt en kompis...
Hoppas jag får till den bara så jag blir nöjd..

Ha en fortsatt bra dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0